torstai 23. syyskuuta 2010

En ikinä opi

Kertokaan mulle miten mä voin muka olla ainoa elämänmuoto tässä universumissa, jonka musta tukka saa näyttämään täydeltä perseeltä?! Oon aina ollut sitä mieltä, että dramaattinen musta/tummanruskea tukka on ihan mielettömän hyvännäköinen ja kaunis katsella. Itselläni se ei kuitenkaan ole toiminut -malli on ollut huono, olen näyttänyt zombielta, en ole osannut meikata oikein sen kanssa ja näin edelleen.

Mutta jos kuitenkin..?

Mustaa DeviantArtissa:



Blogeissa:

Converting Vegetarians



Vendeta



Nelliina



Ja sitten mulla.






Hajoan.

Ps. en ole ihan varma näyttääkö toi tukka huonolta mulla värin vai tukan hunon mallin/kunnon takia. Asdff

3 kommenttia:

  1. mmustaaa mmm.... ehkä sun pitää taas kokeilla xD jos se näyttäski fiksult hehe...
    musta on kyl hieno vaik ite oonki pysytelly vaa tummanruskees aina : <

    VastaaPoista
  2. http://vanilladreamland.blogspot.com/2010/09/rip-it-up-break-it-down-dance.html

    Haaste sulle! :)

    VastaaPoista
  3. Joo siis haluisin mut ää apua D8 Entä jos se ei sopiskaan ja apua, en tiiä kuinka vaikee siit ois päästä eroon ja APUAAA xD

    VastaaPoista