tiistai 28. syyskuuta 2010

Beautiful blogger -award

En-enää-edes-muista-mones -päivä kipeänä meneillään, jeshh. Zara antoi mulle Beautiful Blogger awardin, ja kiljun henkisesti riemusta kun on edes tämän verran tekemistä. Mun elämä kuseeeeeee -_-


1. Mä olen aika pitkälti kaikki tai ei mitään -ihminen. Sen huomaa esimerkiksi tässä mun kipeilyssä: joko en sairastu ollenkaan tai sitten teen kuolemaa viikkokausia.

2. Meillä on maailman järkyttäväluonteisin pikkupiski kilometrien säteellä. Se on omille perheenjäsenilleen oikea kultsipuppli, mutta auta armias jos joku ulkopuolinen uskaltautuu ovesta sisään! Verta ja suolenpätkiä..

3. Olen melko vakuuttunut, että värjään lähitulevaisuudessa hiukseni mustiksi ihan vaan sen takia että jos ne osoittautuvat järkyttäviksi, mun ei enää tarvitse haikailla tummien kutrien perään. Sama vieroituskeino toimi sinisen letinkin kanssa!

4. Mun huumorintaju hämmentää hetkittäin mua itseäni. Esimerkki: oon viettänyt tuntikausia kikattamalla tälle:



No remorse, lallalallalalaaaaa~

5. Rakastan korkokenkiä, mutta olen kertakaikkisen surkea kävelemään sellaisilla. Syynä tähän on säälittävä tasapaino ja kaksi kertaa sijoiltaan mennyt polvi, josta seuraa vino astunta toisella jalalla. .__. Ei oo helppoo.

2 kommenttia:

  1. eiiii!!! toi biisi <3<3 täst lähin pitääki aina lauleskella sitä ku tulee toi musiikki! 8D

    VastaaPoista
  2. Joo arvaa vaan mitä oon tehny xD

    VastaaPoista