tiistai 7. syyskuuta 2010

Kakkuja ja tiikeriämpäreitä

Synttärit olisi nytten puolivälissä, sillä innoittuneena tapauksena juhlin niitä jopa kolmen päivän verran!

Perjantaina 3.9, eli mun oikeana synttäripäivänä juhlin kerrassaan upeasti eloontuloani olemalla koko päivän duunissa <3__<3 Ah, herkkua. Mutta illalla sain upean kakun, ja lahjaksi unelmakameran, Final Fantasy VI -pelin ja rahaa kampaajalle. Enempää en synttäreiltä halunnut edes toivoa!

Lauantaina Tiia tuli viettämään meille mun synttärijuhlia nro 2. Meidän tapauksessamme se tarkoittaa yleisesti ottaen rajatonta syömistä, inspiroivia leffoja ja univelkaantumista.


Tiia varmaan arvostaa tän kuvan pieruverkkareita :---D Tortillat, sipsit, kokis, suklaa ja viinipullo on muuten verrattaen jännittävä kombinaatio.

Yhdet synttärit olis vielä edessä -tänä lauantaina olis tarkoitus lähteä mun broidin lukaalin kautta baareilemaan. Mutta siitä lisää tuonnempana!Eikä tässä kaikki mun tekemisistä! (huimaa kuinka aikaansaava olenkin ollut)

Maanantaina suuntasin suoraa duunista Helsinkiin moikkaamaan Anniinaa ja ostamaan lahjoja muille syksyn synttärisankareille. Jotenkin kummasti hommassa kävi niin, että päädyinkin ostamaan itselleni Seppälästä mielettömän ihanat ja parhaat ja tarvitsin kenkiä jajaja ylipolvensaappaat...


Myöskin takki on uusi, ja Seppälästä sekin. Ihanaa, kun mun vakiokaupat on niin indieitä.



Kuvaa Anniinakin asusta, lähinnä että se voisi pölliä sen täältä itselleen :D Ja toi rööki on... asuste.

Päädyttiin meidän vakiopaikkaan Iguanaan, ja tilattiin vakiojuomaamme eli sangriaa. Kyseisen litkun tarjoiluämpärit on ihan parhaita!




Ja sitten ilta meni tällaiseksi.


Tai sitten vain lavastettiin nämä kuvat. Siinä teille miettimistä.

6 kommenttia:

  1. kierin kateudesta kun sinäkin ehit jo hankkia tuollaiset ylipolven saappaat!!! mä vaan oon kuolannu niitä ympäri kauppoja ja netin ihmeellistä maailmaa :DD
    mun on pakko pian päästä omistamaan itsekin sellaiset!!
    nii ja söpö ämpäri kyllä :D

    VastaaPoista
  2. Mun ei ollut edes aluksi tarkotus ostaa semmosia, mutta tultiin Anniinan kanssa siihen tulokseen että noi oli kivoimman näköset ja mun koivet ei mekkotyttönä jäätyis sitten ehkä ihan NIIN paljon :'D Mutta ostamaan sitten vaan, niitä on kaikkialla!

    Ja on juu<3 Ihana!

    VastaaPoista
  3. paljon maksaa noin komee sangriapönttö? entä saako sen pitää ite kun on juonu? :D pitäisin, salaa!

    VastaaPoista
  4. Kuules Karla ei Seppälässä oo mitään vikaa, Seppälä on COOL!!!! ;D
    hahah ihania noi lavastetut kuvat <3 JA MIKS ME EI PÖLLITTY TOTA ÄMPÄRII ;O

    VastaaPoista
  5. Hahahahaa! :D Semmonen on 28e, mut jos kaverin tai parin kanssa ostaa niin hinta ei kirpaise niin kovasti. Ja itekkin oon miettinyt että pitäiskö joku kaunis päivä ottaa tollanen ja lähteä juoksemaan pois paikalta se kainalossa :--D

    VastaaPoista
  6. Seppälä o pop. Ja älä vaan, elite models kutsuu tosiaan.

    NII! Vittu! Mietin ihan samaa :D Oltas voitu väittää et se oli ne tummaihoset siin :'''D

    VastaaPoista