tiistai 21. syyskuuta 2010

Sick stuff!

Tänään hengailin tämän näköisenä:



Kiva peikkotukka :---D

Oon siis kipeänä. Ääni lähti näkemiin, kun viikonloppuna viipotin ympäriinsä kengillä, joissa on nyrkinmentävät reiät kantapohjissa. En ole ikinä väittänyt olevani erityisen fiksu, ja tässä se taas nähdään. Töissä todettiin, ettei musta oikein ole kassaksi kun kuulostan kahdeksankymppiseltä, koko ikänsä tupakoineelta rouvashenklöltä. Siitä seurasi muutama päivä saikkua. Tekemisenpuutteessani olen ollut erittäin inspiroitunut, ja saanut aikaan vaikka mitä!

-Olen katsellut leffoja. Kaikkea Pikkutassusta Billy Elliotiin. Hajoilen pahasti jälkimmäisen leffan homopojalle, joka on noin 1000 kertaa nätimpi kuin minä. Hyvä leffa kyllä, suosittelen!


-Kuunnellut uutta Linkin Parkkia. Onhan se uudenlaista, ja vaatii varmasti aikaa totutella. Mutta esimerkiksi When they come for me on _mahtava_.




-Patistanut itseäni leipomaan. MINÄKIN HALUAN OSATA!


-Miettinyt vakavissani pitäisikö mun pitkästä aikaa yrittää kasvattaa otsatukka pois.
En edes muista miltä mun otsa näyttää, mulla on ollut otsis niin pitkään. Mutta en sitten toisaalta tiedä -jotenkin kuulen jo nyt tiettyjen kavereiden "NOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooo!!1" -huudot... köhköhköhANNIINAköhköhköh

-Harjoitellut tämän uuden kameran käyttöä, kusen.

-Hajoillut pahasti tälle "yksityiskohtakuvalle mun paidasta".
Is there life before boobs -coffee..


ps. mä en ikinä tuu päättämään minkä nimisenä haluan pitää tätä blogia :|

5 kommenttia:

  1. No mutmutmutKUN en tiiä näytänkö ilman sitä ihan vammaselta :DDD luultavasti näytän.

    VastaaPoista
  2. no mut otsiksen saa niin äkkii leikattuu takas ni voihan sitä aina kokeilla :)

    VastaaPoista
  3. Haha I love that shirt!! So true :)

    Hana @ Finding Tokyo

    VastaaPoista