tiistai 10. tammikuuta 2012

One of the wonders of the word is going down, it's one of the blunders of the world no-one cares enough

Haluaisin kovasti olla inspiroitunut, mutta hitto vie kun en ole. Tarvitsisin nyt kovasti uusia juttuja elämään. Tässäpä siis muutamia asioita mun puutostilalistalta kaiken kansan iloksi koska oon säälimätön julkisesti asioista valittaja.

Ensinnäkin kaipaisin kovasti mielenkiintosta seuraa.  Mieli tekisi puhua siisteistä, hulvattomista ja epäilemättä totaalisen epäkatu-uskottavista jutuista liekeissä aamuyöhön asti. Jätin just ison osan tämänmielistä väkeä pääkaupunkiseudulle, ja mulla on jo ikävä.




-Uusi hyvä anime/manga ois kanssa jees. Katsoin Hajime no Ipon loppuun ja innoittunut oloni taisi samanaikaisesti katketa seinään. Mun fanitus tätä sarjaa kohtaan ylsi 76:ssa episodissa niin kovalaatuisiin mittoihin, että oon löytänyt itteni useammin kuin kerran youtubesta fangirlaamasta Jack Dempseytä neljän aikoihin aamulla. Mutta ei muuten joka muija voi väittää tietävänsä mikä on Dempsey Roll!




(Joo ja mä todellakin nautin tästä juonikehityksestä, mahtavaa sanoisinko :'D)


-Ja sit vikana kohtana jotakin ulkonäöllistä. Mulla on jälleen niitä kausia kun mikään vaatekaapin sisällön tuotteista ei näytä eikä tunnu omalta, enkä oikeen tiedä mikä tuntuisi. Mutta yksi asia on varmaa; jotain uutta on saatava. Ainoa konkreettinen kuolausobjekti jonka olen löytänyt on tässä allaoleva hiuskuva, jota tapitan villisti aina tasaisin väliajoin.




Sanat ei riitä, kattokaa nyt niitä..! Omat kutrini ovat toki vielä liian lyhyet ja auttamattoman paatuneen tummat eikä tommosen vaalean osion tekeminen ois luultavasti puolen vuoden itkupotkuraivarikäsittely, mutta joskus vielä..!

Jep mutta ei mulla muuta, joten jatkan tylsyyskuolemaa loppuillan. Perinteinen eka kouluviikko joulun jälkeen, ei voi muuta sanoa.

ps! Jos joku osaa kertoa miten ton saakelin headerin saa keskelle blogia oisin ikikiitollinen..

5 kommenttia:

  1. sörki html koodia ni ehkä sieltä sais sen ainaki keskelle jos ei muuten :DD

    VastaaPoista
  2. Mullaki on aina ongelmia noitten html koodijuttujen kanssa :'D
    Noh Karla nyt ku alko uus vuosi ni voit vaikka tehä elämänmuutoksen!!!! ;D

    VastaaPoista
  3. Lol uusvuos o ehkä vähä huono aika siihen 8'D ei sillo mikää muutu

    VastaaPoista
  4. meinaaks tekstin headerii vai blogin? :o
    keksiks jo miten sen saa tai teeks sil tiedol viel jotain? :D ku siis tein ite siihe css-juttuun mikä on siel ulkoasun lisäasetuskohas noi keskitykset.
    -siputäällämoi. :DD

    VastaaPoista