sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Rock the house!

Arvatkaapas huviksenne kuka on se Espoolainen neiti joka pääsi autokoulun läpi!
Ja entäpäs se iloinen, surullinen yksilö, joka päätti juhlan kunniaksi heittää aivonsa narikkaan ja täyttää syntyneen tyhjiön tunnetulla viisaiden juomalla, ja kärsi sen takia elämänsä kaameimman kankkusen?

Vinkki: Mä.

Vaikka se täällä siltä vaikuttaakin en oikeastaan ole doku ollenkaan ;___;
Mutta ikävä kyllä en tunne käsitettä "kohtuudella" yhtään missään mitä teen, enkä mä ikinä opi. Ehkä "sitten isona"...

JOKA TAPAUKSESSA, tässä kerrassaan hemaiseva pärstäkuva Krissestä ja musta lähdössä kyseiselle, kohtalokkaalle reissulle Fabrickkiin (joka on muuten ihan paska paikka, liian kallis ja liian snobi mun makuun. Tälläkertaa päädyin sinne, koska mut maksettiin sisälle. Ei olisi kannattanut x__x)


Virnuilevaa. Enkä tietenkään tajunnut ottaa meistä yhtään älykästä kokovartalokuvaa, että voisin näyttää mun vaatteet, hyyyvä minä <3

Yhden työn toi kuva kuitenkin täyttää, sillä siitä näkyy mun tukka nykyisessä kuosissaan. Jos siis kuosista voi puhua katsellessa tota reuhkaa x__x Huomenna olis edessä kampaaja -vihdoin, muistutan oikeesti nykyään lähinnä lammaskoiraa. Parin viikon sisällä olis myös tarkoitus päästä tästä epämääräisen pissankeltaisenvaaleasta sävystä eroon. (Mitä pidempään tää tukka on mulla, sitä enemmän ja värikkäämmin sitä vihaan :'D ) Värikin on jo ostettu, se löytyy aikasemmista postauksista!

Uusi ulkonäkö, here I come!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti