tiistai 23. helmikuuta 2010

Cities of the future, where everybody's happy and I feel at home

Tämä päivä on tähänastisesti ollut superhyvä! Uskokaa tai älkää, kaikesta sekoilustani huolimatta Amnestyn hullut päättivät palkata mut huhtikuuksi feissaroimaan pitkin keväisen Helsingin katuja~


Toi työpaikka on mun mielestä aivan ihana. Se sopii mun avoimelle luonteelle (lue: en osaa hävetä itseäni, puhun kaikille halusi ne sitä eli ei) ja moraalitajulle (mieluummin pelastan maailmaa amnestyssä kuin teen mäkkärissä ihmisistä läskejä). Lisäksi toi huhtikuinen työpanos varmistaa sen, että pystyn reilatessa syömään muutakin kun Suomesta mukaan otettuja ruispaloja ja olympiajuustoa! \o/ "Pakahtua onnesta" on kertakaikkiaan liian lievä sana kuvaamaan tämänhetkistä mielialaa!!!


Hyviä (ja sen puoleen huonojakin?) asioita tapahtuu yleensä muutaman nipuissa, ja niin kävin nytkin. Sain aamukahvin kanssa nauttia uudesta, vaaleanpunaistuneesta Ellestä:



Ja tässä se nyt ois.

Homman nimihän on, että musta Suomen Elle (mitä tilaan) on noin puolet huonompi kuin UK Elle (mistä maksan maltaita koska en tilaa sitä ja haluan sen silti), mutta tällä kertaa suomi-Elle veti pidemmän korren Brittiläisestä siskostaan! Siihen on tasan yksi syy...

...Tyttydydyttyttyyy: Villikissa-mallisto!









Jos en ennen uskonut rakkauteen ensisilmäyksellä, perun nyt sanani: toi on aivan ihana! <3___<3 Värimaailma, rockahtavat eläinkuosit yhdistettyinä naisellisiin asusteisiin, oioioi. Tahdon.
Toi on siis ensikevään mallisto, mikä tarkoittaa, että tänä keväänä Karlasta tulee materialismionnellistunut maailmanmatkaaja! (siis jos reilauksesta jää yhtään rahaa ostaa vaatteita.. ;__;)

Meditoin tässä muuten että tämä mun blogin ulkonäkö on tosi kökkö. Pitäisköhän mun parannella sitä kun nyt kerta olen (luku)lomalla, mitä tuumitte??

2 kommenttia:

  1. Parantele blogia semmoseks et se miellyttää sun omaa silmää ni kirjottaminen on kivaa. :) Jos ei koe tarvetta niin sit ei tarvi. :3

    VastaaPoista
  2. Mä harkitsin kauan pitäskö munki alkaa tilaa Ellee mut en sit alkanu... Mut toisaalt mun täti tilaa kaikkee mahollist ni voin aina kuikuilla siltä lehdet :DD

    Ja joo iteki päätin rustailla uutta ulkoasuu... Uudistus on aina virkistävää aika ajoin! :D Mulla kylläki vierähti melkee koko päivä siinä puuhaillessa, mutta joo niin tee jos huvittaa!

    VastaaPoista