tiistai 1. joulukuuta 2009

Yllättävä köyhyys ja elämättömyyden nautinto

En uskonut että mulle voisi käydä näin, mutta lompakkoni keveni reippaalla 30 eurolla yhden viikonlopun aikana! Ei, en ryypännyt niitä rahoja (okei, korkeintaan puolet) mutta ainakin 10 e katosi kuin tuhka tuuleen! Epäilemättä heitin ne innoissani jonnekkin lattialle pyörimään sählääjä kun olen. Ei olisi ensimmäinen kerta. Hyvä minä. -_-

Oli muutenkin mielenkiintonen baarireissu, erittäin valaiseva ja hämmentävä ja ärgh. Draamaa on ollut viimeaikoina niin paljon, että mun lähipiirin elämästä voitaisiin tehdä parikin tuotantokautta Kauniisiin ja rohkeisiin. En todellakaan ole varma onko se hyvä asia.
Ihmissuhteet on niin vaikeita ja sekavia, haluan takaisin eskariin, plii-ii-iiiss..

(Ja mun ei tosiaan pitänyt angstata tänne henk. koht. elämääni, joten lopetan ennen kun alotankaan~)


Viikonlopun vaatekerta oli tällainen:
Posé by 2 siideriä -_- Edustavampia kuvia kiitos..
Hame: Indiska, 35e/ kengät: Seppälä 29e

Toivon todella että mun jalka ei oo noin läski kun tässä kuvassa 8'D
Mut noi kengät on ihanat <3___<3

_______________________________________________________
Koeviikkoangstin ja ihmissuhdevaikeuksien takia todellisuuspakoilu on taas noussut pintaan. Meikäläinen sattuu olemaan melkein aiheen ammattilainen! 8'D Tässä pari ajankohtaisinta arjentaaksejättökeinoa: 1) Samurai Chamloo.


Esimerkki animesta, joka on oikeasti hyvä. Sekoittaa jännästi hip-hop -kulttuuria ja samuraiaikaa: toinen päähenkilö taistelee breakdance-tyylillä ja käyttää vahingossa marihuanaa, toinen on perinteinen samurai katanoineen kaikkineen.
Ja jos tykkää Quentin Tarantinoista, tämä on pakko nähdä! Yhteneväisyyksiä Kill Billien ja SC:n välillä löytyy: kaunista väkivaltaa, samuraimiekkoja, bad-ass -repliikkejä, hienoja henkilöhahmoja, kuolaava Karla...

2) TSH


Ja kirjassa Aragorn on vielä kuumempi kun leffoissa, riittää selitykseksi?

(laitanpas tähän väliin jotain muuta kun epätodellisia miehiä! 8'D)

3) Jouluherkut


Tämäkään ei varmaan tarvitse selityksiä? Saa nähdä olenko muodoton möykky jo ennen joulukinkkua.

4) Itse joulu <3___<3

Mutta nyt menen toteuttamaan kohtaa viisi, eli pelaamaan
5) Final Fantasya

Paras peli ikinä, joskin myös ainoa mitä olen pelannut. Enkä varmaan ikinä pääse tätä läpi, koska Sephirothilla on ikävä tapa listiä mut yhdellä hyökkäyksellä... ;___;

Itse the killer-gay.
Joku päivä vielä pyyhin ton hymyn sen iivulilta naamalta....

Ensikertaan,
Terveisin: Ms. No-life-and-happy-about-it-which-is-sad-too

5 kommenttia:

  1. 30e :o oot kyl niin pro ^^
    heiii noi kengät on tosi kivat :DD mäki haluun uusii kenkii :o pakko lähtee kyl shoppailee ku saan rahaa :DD

    UUH ARAGORN ;DD <3 My man <3

    VastaaPoista
  2. Oon vaan vitun köyhä Dx

    Uih kiitos! :)) Mäkin haluisin kenkiä, varsinkin korkkareidenpuute on ihan uskomaton. Mennään vaik yhessä shoppailemaan tjtn :D

    HEEEETKINEN, Korni on kyllä MUN MIES, tästä puhutaan vielä! ;O

    VastaaPoista
  3. no kuule niin minäkin xDD hajotaan yhessä...

    Juuu mennään vaan heti ku saan rahaa ^^ voin tuhlata sen mun ekan palkan vaikka kenkiin, vaatteisiin ja ruokaan :p

    NYT TULI TAPPELU :O mun mies <3 :p

    VastaaPoista
  4. Juup :)) Millon saat sen sun palkan? Onks se ennen joulua? Meinaan et voitas kattoo lahjojaki jne. Muutenki ois jees nähä :)

    TUU TÄNNE SANOO!! (miten must tuntuu et ollaan ennenki käyty tää keskustelu? xD )

    VastaaPoista
  5. no siis 15pv tulee, et parin viikon päästä :DD
    älä ees muistuta mua lahjoista :o hirvee stressi niitten takii prkl! :D

    NO NIIN TUUNKI ;O (hmmm... hyvinkin mahdollista ;D)

    VastaaPoista