maanantai 23. marraskuuta 2009

Lilyallenismi

Terveystieto on kyllä virallisesti mun lempiaine tästä kokeisiinlukusessiosta lähtien. "TE2: nuoret, terveys ja arkielämä":n mukaan en tee elämässäni mitään oikein. Olen vieläpä niin paha että nautin omasta rappiostani! D:

Oman kirjani yhtä paha lajitoveri.

Mutta kuka muka voi oikeasti istua aina 90 asteen kulmassa ja syödä pelkkää ruisleipää??
Siis miinus oma liikunnanopettajani?!?

Kuten ehkä jo päättelitte, koeviikko pukkaa taas päälle. Motivaatiota ei ole nimeksikään, joten suoriudun siitä luultavasti perinteisellä melkeen tein mitään -mentaliteetilla. Sitäpaitsi terveystieto, äidinkieli ja yhteiskuntaoppi eivät yksinkertaisesti ole elämää suurempia asioita mulle. Päätin siis että mulla on viikon mittanen loma tulossa!

Toinen asia mikä epäilemättä rajottaa mun ennestäänkin rajottunutta opiskelumotivaatiotani sisältää lähinnä margaritoja ja mieshuolia. Sinkkuelämien ensimmäinen kausi onkin tämän koeviikon tärkein projekti!
Menin koulun ruokalassa möläyttämään etten ole ikinä nähnyt yhtään jaksoa Sinkkuelämää, ja siitä tulikin vähän isompi haloo kun odotin. Päätin ryhmäpaineen alaisena sivistää itseäni ja katsoa millaisesta sarjasta on kyse. Perusidean tiedän kyllä, mutta yksityiskohdissa on.. puutteita.

Toi keskimmäinen on Carrie, tähän tietoni rajoittuvat.


Ainiin, unohdin otsikon!
Lily Allenin elämänasenne, iloinen sarkasmi, on tässä räntäloskapaskassa todella piristävää. Oon kuunnellut Lilyn biisejä jatkuvalla repeatilla kaksi viikkoa putkeen, ja olen rakastunut biiseitä jokaiseen <3__<3
Lilyssä mua viehättää myös se että sillä on oikeesti luonne ja virheitä. Ihmisyys kun on jenkkijulkkiksilla katoava luonnonvara.



En ehdi kirjotella enempää, koska Huippumalli haussa alkaa! Ainoa sarja jota seuraan televisiosta tulee tietysti sillon kun keksin jotain melkein mielekästä tekemistä, tyypillistä.
Ensikertaan!

2 kommenttia: