tiistai 9. maaliskuuta 2010

Tätä on odotettu

Tänään tapahtui tämmöisiä:



Tiivistettynä, rakastan tota. Väri on juuri se oikea punertavanruskea -siis ei musta, mikä saa mut näyttämäänluurangolta, ja punertava ilman, että näytän ylikypsältä tomaatilta. Parasta tässä on kuitenkin, että Tuksu-look on poissa! Näytän itseltäni!

Ja oli muuten mun pienen elämäni ensimmäinen kerta, kun hiusväristä tuli oikeasti väripurkin kannessa virnistelevän naikkosen värin sävynen! :'D Olen positiivisesti yllättynyt.

Blodit RIP! (ei tuu teitä ikävä.)


Hiustenvärjäyksen innoittamina minä ja Tiia (jonka hiukset värjäsi muuten meikäläinen!) päätettiin lähteä viereiseen pusikkoon haahuilemaan.




Tiian hiusten rinnalla mun tukka on kaukana punaisesta!



Ilmetty pikkumyy? :D



Tuuli teki minut euforiaiseksi ilmeisestikin



Ja siis toi mun tukka sitten <3__<3>

Huomaa ehkä hiukkasen paremmin minkä väriset silmät mulla on.



Yhteistyönä saatiin aikaan myös kyseinen jääpuikkoherra.
Vilkutukset kaikille!

3 kommenttia: