perjantai 29. tammikuuta 2010

Abiviikko ja uusi kamera testauksessa

Lukio onkin sitten finito lähipäivinä, thank god! Tätä on odotettu semmoiset kolmisen vuotta. Viimeisillä viikoilla meilläpäin on tapana tehdä itsesnsä mahdollisimman naurunalaiseksi ennen grande finalea eli penkkaripäivää. Pääsin kokeilemaan uutta kameraani teemapäivinä. Hel-looks, anyone? Linssi ei ainakaan vielä ole särkynyt!

*Parin päivän kuvamateriaalia teidän iloksenne*

Urheilijapäivä: Thai-boxing, sexypöksyt ja ei habaa. Silti sain innokkaan fanin!



Seuraavaksi oli vuorossa tooga, minkä missasin taidokkaasti kuvaamataidon retken takia. Kuvamateriaali siitä jäi siis ottamatta, mutta seuraavan päivän Bling bling -teema korvaa paljon!


Ma Homie Tiia. Gangstailtiin suoraan koulusta in da B.I.G. Apple,
siksi malleina toimitaan lähinnä me.



Kouluni hoodit. Heruux?

Pauggu ja epämääräinen käsimerkki



Maanantaina odottaisikin sitten After-ski -teema, mikä tarkoittaa neonvärisiä tuulipukuja, monoja ja muuta mukavaa. Sitä odotellessa!


Kauhistelkaa muuten kanssani tota ylikasvanutta, keltaista retkua joka roikkuu mun päässä! Tukka-angstikuolema on lähempänä kuin koskaan, mutta on pakko jaksaa. Sinisen värin kokeileminen tuhosi koko mun kuontalon, ja joudun nyt odottamaan että terve hius kasvaisi takaisin. Ja se KESTÄÄ.

Kauniiden hiusten kaipuuta lieventääkseni menin Tiian kanssa kuolaamaan väripakettiosastoa. Tunnin tarkan harkitsemisen jälkeen päädyin tämmöiseen purkkiin:



Väri on luonnossa vähän vaaleampi, ja lilan sijasta ennemminkin ruskeaan taittuva. Ainakin väritupsussa se näytti lähes täydelliseltä sävyltä <3__<3 Toisaalta mun hiuksista ei ole ikinä tullut samanväriset kuin esimerkkitupsussa, mutta mutta aion pitää peukkuja!
Harmi kyllä varjäysoperaatio siirtyy vasta ensikuuhun, sillä menin tyhmänä lupaamaan mun auktoriteetikkaalle kampaajalle etten koskekkaan hiuksiini ennen sitä. Tuskaisaa on.

2 kommenttia:

  1. niin kauniita kuvia että ihan tulee tippa linssiin :D
    Ja sitten voin ankstata sun kanssa hiuksia. Mulla on meneillään kyllä kans sellaset kriisit että... D: D:!!!

    VastaaPoista
  2. Joo oon täsmälleen samaa mieltä! :'D Liiankin kaunista...

    Mitämitä, ei sun hiukset oo vaikuttanu niin tappopahoilta ainakaan kun mä oon viimeks nähny ne??

    VastaaPoista