sunnuntai 27. tammikuuta 2013

"It's listed under my special skills"

Jokakeväinen itkupotkuraivareiden ja hysteerisen nauramisen kausi on alkanut meikäläisen kämpässä. Puhun nyt siis työnhausta ja CV:istä ja siitä, miten saada Mäkkärin vessojen siivoamisen kuulostamaan mitalinarvoiselta urotyöltä. Mulla olisi tälle kesälle sellainen toive, etten päätyisi rafladuuneihin, koska hei, vihaan niitä, mutta ai ai ei tule mitään, nämä työhakemukset on lähinnä tätä tasoa:


Muihin aiheisiin: tein erään nimeltämainitsemattoman henkilön kehotuksesta itselleni Pinterestin. Jo tossa edellisessä postauksessa taisin sivuta asiaa minä ja ulkonäköangsti, joka juontaa juuriaan lähinnä stressistä ja ennen kaikkea inspiraatiopuutoksesta. Tuota jälkimmäistä oon pyrkinyt purkamaan juurikin tuon sivuston kautta, ja oon todennutkin pari asiaa, mitkä mun on pakko saada, että elostani tulee edes ihmisyyttä sivuavaa.


-Iso  keijupeikkotukka, koska hallelujaaaa




-Uusi arkimeikki



Vuosi vuodelta laiskistun koulumeikin kanssa yhä pahemmin, ja järkyttävimpinä aamuina näytän lähennä suosta nousseelta oliolta päivän ensimmäisillä luennoilla tummine silmänalusineni ja hiusreuhkoineni. Pitäisi keksiä meikki, joka on helppo ja nopea, mutta kivannäköinen. Oonkin miettinyt kokeilevani kuparinsävyisiä luomivärejä: saisi ainakin mun vihreät möllöttimeni esille. Myöskin kulmakynä on pakko ostaa, koska herranjumala näissä puskissa ei ole mitään rotia ilman avitusta.

-THE Kengät


Plussaa olisi, jos osaisin kävellä niillä.

-Tekeminen jotka saa olon hehkeäksi


Mun tapauksessani näistä toimivin on minkä vaan -tekeminen lähimpien ystävien seurassa. Kai sitä nyt tuntee itsensä mielettömäksi jos seura on mieletöntä!

2 kommenttia:

  1. Haha voi ei Karla ootko säki alkanu himoitsee tollasii kenkii!!! :DD En oikeesti tajuu miten jengi pystyy tollasilla olee tyyliin koko päivän :D Mulla varmaan jo parin tunnin jälkeen huutais jalat hoosiannaa jos yrittäisin tollasien korkojen kanssa huidella jossain :D

    VastaaPoista