keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Siivosin mun huoneen!!!1

Ne jotka tuntee mut tietää kuinka legendaarista tää on. Jaksoin jopa pestä lattiat, ja sit istuin keskellä tätä puhtauden perikuvaa ja otin panoramakuvia mun yhä aika tosi läävästä kämpästäni; tän teema on todellakin crack-luola, ainoostaan laavalamppu puuttuu  ja semmonen olis muuten aivan ihana, ostoslistalle!

Ensiksi rojupöytäni: tosta löytyy kynttilöitä, kynsilakkoja, koruja, hiuskiinteitä, kosmetiikkaa ja sit pari hyvin piilotettua punkkupulloa, mitkä ei kuulu joukkoon...


 Äiti ampuis mut jos tietäis että ripustelen mun verhoihin tavaraa, mutta en tän kämpän tyhmien sääntöjen mukaan periaatteessa sais vuorata seiniä niin millään. Oli siis kehitettävä toinen paikka tunkea tärkeitä lippusia kaiken kansan näkyville, ja laitoin ne sit tohon roikkumaan. Verhonlerpake on kyllä aikalailla surullisen autio tätänykyä, mut onhan mulla tässä muutama opintovuosi aikaa keräillä se kertakaikkisen törkeän näköiseksi. Sitä odotellessa.


 Viimeisenä muttei vähäisimpänä nörttikornerini vaatekaapin, seinän ja mun sängyn tekemässä kolosessa. Mikään ei voita öisiä maailmanpelastussessioita pleikkarilla peitosta tehdyssä viitassa Taru Sormusten Herrasta -julisteen alla! Joka on muuten teipattu tohon kiinni. Fuck the Police.

Sit loppuun vielä edellisen postauksen kynnet jotka viimeistelin heittelemällä glitterilakkaa sinne tänne. Näistä tuli aika kivat vaikka itse sanonkin, mut toisaalta tekeminen oli kans täyttä helvettiä.




2 kommenttia: