lauantai 31. heinäkuuta 2010

Rebel rebel party party

Terve ystäväni, ja ne muut sekopäät, jotka olette hairahtuneet lukemaan mun sekopäisiä selvityksiä!

Oon tänään lähdössä ulos tsekkaamaan paikallisen Herkun (baari siis, ei mies tai ruoka tmtn :D).
Juhlistaakseni sosiaalista elämääni ajattelin näyttää vaihteeksi ihmiseltä. Päätin myös uskaltautua laittamaan rakasta, tummanpunaista huulipunaani; baariin lähtiessä luultavasti huono idea, mutta itken sitä sitten huomenissa :'D

Kuvaspämmiä--->


Näistä muuten näkee mitä tarkotan, kun sanon että mun tyyli on pin-up nörtti :'D

Moi oon keltatautinen ja niin on mun seinäkin! Ja yritin kuvata mun korkkareita, mutta epäonnistuin siinäkin :D


Huulipuna on kaunis asia.

_________________________________
Ja hei sen verran työhaastattelusta, että se meni... mielenkiintoisesti.


"Mikä on ikäistenne nuorten naisten muotia juuri tällä hetkellä?"
".....................................öö......................"

Ja jälleen kerran: toivottakaa onnea, mä tartteen sitä! 8''''D


PS! Mun piti lähteä jo. Mut hei, katsokaas tätä unelmakombinaatiota, jota en vaan voinut jättää kesken:


Kahvi ja galleria, mmmmmmm...

2 kommenttia: