lauantai 3. joulukuuta 2011

Hello, december

 En tiedä teistä, mutta mä olen todella jouluihmisiä, ja sanat ei riitä kuvaamaan kuinka pähkinöissäni olen siitä, että mulla on viimein oikeus kajota alla oleviin joulukalentereihin! Lisäksi tajusin jälleen yhden lisäsyyn miksi on aivan mahtavaa asua omillaan: siskoni, joka normaalisti syö oman kalenterinsa päivässä ja verottaa sitten mun kalenterista suklaita asuu satojen kilometrien päässä <3 Me todellakin gusta.



 Muihin asioihin sen verran, että mulla on viimeaikoina ollut pahemmanlaatuinen ulkonäköangsti. Mikään ei vaan näytä hyvältä. Fiksuna tyttönä yritin lievittää tätä fiilistä leikkaamalla itselleni otsiksen. Jätän teidän mielikuvituksen varaan kuinka uskomattoman eroottiselta näytän sen kanssa, ja saatte sen sijaan pärstäkuvaa ennen kohtalokasta, hiuskirurgista operaatiota:


Noi pidennykset on kyllä ihanat.

Loppuun vielä tosi hieno suttu minkä piirsin mun ja Nepin kehitteillä olevan sarjiksen mafiamiekkosesta. Mietin edelleen että onko sillä kaulassa syöpä vai onko sillä ollu vähän turhan villi yö jonkun naishenkilön kanssa vai enkö vaan osaa piirtää... Tän kuvan ottamisen jälkeen peitin ton sutun piirtämällä sen päälle pari noppaa jotka Herra X on aivan selkeästi tatuoinut itseensä. Character development by minä!  o/  ;__;


4 kommenttia:

  1. hoo 8DD
    Mun pitää koittaa piirtää tämä herra X selkeästi! :'D Tosin voisin opetella piirtämään ensin neiti Y:nkin.

    Ja otsiksenko leikkasi. Haluun nähä 8DD

    VastaaPoista
  2. JOOO PIIRRÄ HÄNET <3 Parempi löytää sen ulkonäöstä heti yhteinen sävel. Ja sun pitä piirtää Neiti Y kunnolla et mä voin harjoitella sitä sitten.

    Ja tää tukka -no, en oo ihan varma onks tää iha ok vai iha kamala :D

    VastaaPoista
  3. joo koitan piirtää :D Neiti Y:stä mulla on toki jotain pikku kuvia olemassakin mutta pitäs tehä vielä joku selkeempi.

    VastaaPoista
  4. love your blog. i follow now. hope you don't mind. ;)

    bisou from vienna
    catherine

    http://www.frlcatherine.com/

    VastaaPoista