maanantai 26. syyskuuta 2011

Red wine is for hipsters -and me

Eloni on yleisesti varsin jännittävää (ei), mutta toissapäivänä tapahtui jotain iänkaikkisesta latteudesta poikkeavaa. Värjäsin nimittäin hiukseni! 



Ensimmäinen mielikuva oli esim. liila, mutta parin pesun jälkeen pystyn jo kutsumaan tätä väriä viininpunertavaksi ruskeaksi. Oon muuten onnesta pinkeänä kun mun silmät näyttävät tällä näinkin vihreiltä! Hankin lisäksi soppaan pidennykset, joiden pitäisi kai saapua tämän viikon lopulla. Niistä myöhemmin siis lisää.

Tätä päräyttävää tukanmuutoskokemusta lukuunottamatta elämäni on koostunut pitkälti tästä:


Ja tästä:


Ja ihan viimeaikoina tästä:


Ostoslistalla siis elämä, as always. Tai no, olisi mulla likainen kämppä, sosiaalinen elämä ja iso kasa läksyjä hoidettavana mutta paskanmarjat minä mitään jaksan. Tekosyynä möllöttämiseen on hyvä käyttää tätä yllättäen jälkeen baari-illan, jossa pyörin sateisella terassilla 90% ajasta iskenyttä kuume-flunssatilaa. Hajottais jos kiinnostais. Tenttiviikolla sitten kiinnostaa vähän liikaakin.

Ps, oon niin khyyl että melkein itkettää..

4 kommenttia: