keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Viimein asiaa

Ja paskat on, mutta ajattelin päivitellä jotain joka tapauksessa.

Paras innostuminen:

Hurahdin täysin Skinssiin. Musta tulee isona Cassie (siis miinus huumeongelmat ja anoreksia)!


Paras tyyli:
Skinssin Effy. Harkitsen vakavasti haluavani samanlaiset hiukset kuin hänellä. Tosin ne näyttäisivät mun päässäni luultavasti todella tylsiltä, kun en omista samaa naamavärkkiä. Pikkuseikkoja...


Parhaat bileet:
Sofian ja Anniinan synttärit oli ihan jees. (Selvesti hyvä päivä, hyvästi selvä päivä! *triller-liike, taputus, oodi viinalle, ja sit juo!)


Paras wtf:
Ajattelin patentoida naamavärkkini ja haastaa Peaches Geldofin oikeuteen.



Paras suunnitelma:
Japaninreissuun on enää kaksi kuukautta. Mitä ihmettä?!?!? Olen muuten tullut siihen tulokseen, että mut heitetään maasta ensimmäisen parin päivän aikana -miten japaniinot muka kestäisivät ylikokoista, äänekästä amazoninaista hillityssä maassaan ;__;


Paras biisi:
Crystal Castles, wow.



Eikä mulla sitten muuta tähän väliin, ensikertaan!

-Karla, tuo tyttö joka tosiasiassa viettää aikaansa lähinnä töissä

5 kommenttia:

  1. "Viimein asiaa...ja paskat on" LolXD et oo mikää amazooniXD ja ei kuule voin kertoa sulle juttuja ja näyttää kuvia jotka järkyttäis sun kuvaa hillityistä japanilaisistaXD ne osaa kyl olla äänekkäitä ja sekoja:D Toi baskerityttö on vähän sun näkönen:o

    VastaaPoista
  2. On vai? Mä oon ymmärtäny että puhun liikaa ja nauran liikaa ja OON LIIKAA siellä ;__; Tuskaisaa.

    Ja joo, se on Peaches Geldof ja me näytetään liian samalta.

    VastaaPoista
  3. Tuotanoin, kokemukseni japanilaisista rajoittuvat muutamaan loistavaan animesarjaan ja erinäisiin netistä löytyviin videoihin joita olen joskus erehtynyt katsomaan. Niiden perusteella uskaltaudun sanomaan että japanilaiset ovat omaa luokkaansa, krhm, höpsöydessä.

    Ps. Teillä todellakin on yhdennäköisyyttä Peachesin kanssa; varsinkin nenän ja suun alueet ovat lähes identtiset.

    VastaaPoista
  4. must tuntuu et meijän molemmat heitetään! jee!!! <3

    VastaaPoista
  5. pitäis oikeesti varmaan jostain hankkii toi skins boksi ni jaksaisin kattoo ne :DD

    VastaaPoista